poniedziałek, 11 czerwca 2012

KOOOOOOniec!!!

Drogie BLOGERKI!

Dotarłyśmy do końca naszego projektu. Przebrnęłyśmy przez opracowanie WebQuestu (tutaj) aż do jego realizacji. Muszę przyznać, że z ogromną przyjemnością obserwowałam Waszą pracę, zarówno indywidualną jaki i tę w grupach zadaniowych. Myślę, że nasze "eksperymentalne" zajęcia można nazwać DUŻYM SUKCESEM :-) Ja również, dzięki WAM wiele się nauczyłam - mam nadzieję, że nabrałam doświadczenia e-nauczyciela!

Zapraszam wszystkich po wpisy do indeksów jutro (10:00-14:00) lub w środę (12:00-14:00) w CN-206.

Mam nadzieję, że nasz blog będzie żył - ZAPRASZAM do wpisywania postów i kontaktu z pozostałymi uczestnikami naszej grupki.


3 komentarze:

  1. Ja również dziękuję za nowe i cenne doświadczenie, jakie mogłam nabyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zajęcia były bardzo ciekawe, dużo się działo i na pewno każdy z nas wiele z nich "wyniósł". Cieszę się, że mogłam w nich uczestniczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie żałuję udziału w tych zajęciach. To było ciekawe, nowe doświadczenie. Oby było więcej zajęć na platformie e-kul! :)

    OdpowiedzUsuń